søndag 16. september 2012

Uke 1

Uken startet med kick off den 8. september. Vegard hadde dratt undertegnende opp av sengen klokken 10.00 på en lørdag! (Skandaløst) Og jeg satt meg i bilen full av forventning, klar for et møte med den nye meg. Jeg fikk et sjokk. Da jeg kom opp på Sognsvann og NiH sitt lekre tartandekke var det ikke noen "ny"-meg som møtte meg, men bare Vegard og den gamle meg.


                                              
(Den gamle meg som forøvrig fortsatt er meg)

 3000 meter og 100 meter sto på programmet, resultatet kan du lese mer om her. Sum av sumarum, det var tungt, veldig tungt. Sum av sumarumet, jeg er tung....

Men dagen var en deilig måte å starte opplegget på, Vegard var som sagt med og ikke nok med det så stilte Overlege EK Osnes med sin kompetanse og ble med undertegnede og Holm på en fortreffelig lunsj etter at økten var ferdig.

Mandag 10. september startet hverdagen, bokstavelig talt. Første styrkeøkt på MF, opplegget virket veldig bra og jeg tror dette opplegget vill føre til gode resultater. Jeg får absolutt opp styrken min, men ikke minst så er programmet laget slik at det får oppm pulsen og kaloriene faller som fluer. Apropos fluer, tidligere nevnte EK Osnes kan hele "Den spanske flue" utenat. Sjekk den ut her

Tirsdag ble det ikke noen trening da jeg hadde kamp på kvelden og ville være klar for den. Jeg spiller for Oldenborg 1 i 4. divisjon og ja, vi vant.

Onsdag ble det en ny styrke økt og på torsdag hadde jeg en løpetur på dagen før det var duket for fotballtrening på kvelden. På treningen på kvelden kjente jeg at jeg brygget på en forkjølelse. Marit, min forlovede, lurte på om jeg hadde fått dødsviruset (sett det på Hotel Cæsar), men jeg kunne trygt fortelle at det bare var en forkjølelse.

Jeg gikk og kjørte ny styrkeøkt på fredag, selv med en forkjølelse i kroppen. Om det var lurt eller ei, vet jeg ikke, men fredag kveld var jeg hvert fall helt sylta. Etter det har jeg tatt det rolig og kroppen begynner på nytt og bli bedre. Nå er jeg klar for å sette i gang igjen treningen på mandag. Jeg gleder meg til neste uke.

Jeg gleder meg til å trene, hahaha.. Fytti. Hva har jeg gjort med meg selv!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar