torsdag 11. oktober 2012

Measuring up Vol. 2

Moment of truth, the real truth! You cant handle the truth! Det var tungt å finne ut at jeg ikke veide 117.7 kilo. Løgnen viklet seg til slutt sammen til et makabert lappeteppe som det var umulig å unngå å ta affære med. Men jeg er ferdig med lappeteppet, jeg er ferdig med historien om vekta som ga med feil tall, jeg er ferdig, men bare med det. For jeg har nemlig så vidt begynt.



Jeg veier i dag 119 kilo. Egentlig er jeg litt bitter for at jeg ikke veier 911 kilo, for da kunne jeg linket til denne sangen. Men så ble jeg egentlig veldig glad igjen, fordi jeg fant ut at jeg nå kunne linke til denne sangen! Ja, den må fordøyes...

Så, hvordan føler jeg meg? Lettere? Ja, utvilsomt. Jeg føler meg sånn ca som han her! For hver dag som går, for hver joggetur jeg tar, så føler jeg meg lettere og i bedre form. Kurven går en vei, og det er oppover. Med mindre man tenker på vekta da, for den går jo nedover. Og midjemål, den går også nedover, men tenker man på formen generelt så går den oppover. Ja, med mindre man tenker på tidene jeg løper på, for de går jo.... Ja, dere tar poenget.

Men det er tungt også, det er tungt arbeid. Jeg kan ikke anbefale å bli tung, i hvert fall ikke om du har tenkt å bli tung, for så å bli lett igjen. Det er ikke verdt det.

Målet er å se slik ut igjen. Selv om jeg ikke lenger trenger å dra damer, så er det ikke tvil om at det funket før...


Uken er på hell og jeg har en økt igjen før jeg tar en etterlengtet todagers pause.

Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar