tirsdag 16. oktober 2012

Uke 5

Jeg er nå over en måned ut i prosjektet og det er godt å se tilbake og erkjenne at det opplegget vi har satt sammen, har funket. Vent, dette er bare en løgn. Jeg har aldri ønsket å slanke meg, når jeg ser tilbake, ja over skuldra mi. Jeg kan fremdeles se blikket i mine egene øyne når burgeren sto på bordet. Jeg drømte om at det aldri skulle ta slutt. Jeg ønsket aldri å ta farvel med kiloene... Take it away, Mike...




Uke fem er altså forbi. Det har egentlig vært en ganske tung uke. Jeg og Vegard har i samråd økt treningsmengden og vi har lagt til to øvelser i sirkelprogrammet vårt. Fra og med nå skal jeg løpe fire minutere og trene nedtrekk i tillegg til de allerede fastsatte øvelsene. Tungt som fy, men for all del. Jeg klager ikke. Livet er helt ålreit!

Mandagen startet som den pleier, trening, av typen styrke. Den økte treningsmengden satt tidlig sitt preg på økta og det skulle tidlig vise seg at denne økta ville bli den tyngste jeg noen gang hadde hatt, i hvertfall frem til neste økt...

Tirsdag er kampdag, det gidder vi faktisk ikke snakke om denne gangen. Fotball suger. Jeg har forresten kjøpt meg en busk.



Onsdag var det klart for økt 2. Den skulle vise seg å bli noe av det tyngste jeg har gjort. Og det er vel på sin plass å melde at jeg for første gang i løpet av denne perioden ytret ordene "jeg hater trening"... Ja, jeg står inne for det, men velger å ikke kommentere det noe ytterligere.

Torsdagen kom og beina var fremdeles sure, men løpeturen rundt Sognsvann måtte gjennomføres, det ble den og igjen forbedret jeg tiden min rundt det "ovale vann" med over et halvt minutt. På kvelden var det duket for fotballtrening. Fotball suger fremdeles, men ikke like hardt som på tirsdag.

På fredag hadde jeg besøk av en god venn fra Grimstad, han var med og trente på MF. Hva han synes om treningen og hvordan han ser på veien videre, det, og mye mer kan du se her.


Uken har som vanlig gått mot en slutt og det hele kulminerte med at min kjære Marit dro meg med ut i sludd og tights, opp til Sognsvann på søndag kveld. En deilig tur som ble avsluttet med kakao og marshmallows i Gørbitz gate 5. Det hadde vi fortjent.

3 kommentarer:

  1. Kakao og marshmallows... Ellers; du må få ned det bildet av Øystein snart. Fysjom.

    SvarSlett
  2. Du må legge ut treningsprogrammet hver uke i forkant. Sånn at de som følger bloggen kan møte opp på Sognsvann og løpe med deg. Blir en movement det greiene der vettu!

    Stå på!! Dette er strålende lesing :)

    Kenny K

    SvarSlett
  3. Lagt inn av Kronstad kl. 05:51 <-- !!

    SvarSlett