lørdag 20. oktober 2012

Uke 6

Min drøm er ikke å bli det resten av samfunnet kaller "godt trent".
Min drøm er ikke å bli det resten av samfunnet kaller "sunn".
Min drøm er ikke å bli det resten av samfunnet kaller "tynn".
Min drøm er at Dance With a Stranger skal dedikere denne sangen til meg...


Det er min drøm.


Uka har vært strålende. Skulle gjerne klaget mer, men jeg gidder ikke. Det får heller andre gjøre.
Mandagstreningen var som vanlig tung, alltid tungt å komme i gang etter helgen og mandagen som var var (mye var her nå, hva med en varg?) intet unntak.

På tirsdag var det duket for årets siste kamp med Oldenborg, den vant vi 2-1 i noe som må ha vært tiårets kjedeligste kamp. Gidder ikke legge ut link til referatet heller, så kjedelig var det, kampen altså, ikke referatet.

Midtuka tok meg på storm på onsdag og styrketreningen gikk igjen bra. Har som tidligere nevnt begynt å løpe 4 minuttere på mølle som en del av sirkelprogrammet mitt. Det er tungt, og til tider er jeg mest glad for at det er 4 og ikke 5 minutter, men det hjelper, effekten er enorm og når effekten er enorm blir Ørjan slank som en orm. Nødrim. 

Så kom den. Torsdagen. Løpedag. Og hvilken dag det skulle bli. Jeg var så heldig at jeg fikk to tullinger med meg, han ene er kaptein på Oldenborg og heter Eirik, han andre bor med undertegnede og heter Magnus. Han ene hadde tights, det hadde ikke den andre.

Og ja, her kommer det video, men jeg må advare dere.
1) Vi har sett en kjendis.
2) Ikke hvilken som helst kjendis
3) Jeg spytter.
4) Jeg spytter ukontrollert.



Så, en invitasjon. Kjære Frode Alnæs.
Du så litt ensom der du tuslet rundt Sognsvann.
Ønsker du en å jogge med? Eller bare en å gå med?
Kunne du tenke deg å jogge med en "stranger".
Si ifra. Jeg stiller.

Etter hysteriet rundt Sognsvann ventet på ny en fredag hvor det var tidlig opp for å trene. "Tidlig" og "trening" er to ord jeg synes passer dårlig sammen. For all del, noen ganger... men de aller fleste gangene er det helt dritt. Men ta det med ro, kjære fredagstrening. Jeg skal aldri gi deg opp! Etter treningen gikk turen til Grimstad med min kjære Marit. Bilturene er nok gøyere for meg enn de er for ho. Skjønn det de som kan.

                                     

I uken som kommer skal jeg trene styrke på mandag, onsdag og fredag. På torsdag skal jeg ut på løpetur og så ser jeg på muligheten for å få til å spille squash en dag. Si i fra om du vil være med! Sammen blir vi sterkere!

2 kommentarer:

  1. Ørjan !!! Du er en helt :-) nummeret før eg suser til Oslo for å trene med deg! Fantastisk blog! Hilsen Jon G

    SvarSlett
    Svar
    1. Om ikke du kommer så kommer jeg eventuelt til Otras breddegrader for å trene med DEG! Eventuelt ta en kaffe og snakke om lokale fotballtalenter..

      Slett