onsdag 20. februar 2013

Uke 23

Hva er det som skjer? Er det ikke noe gøy å blogge lenger, trenger jeg ikke støtte, likes og kommentarer på bloggen lenger for å holde meg motivert? Har jeg blitt en sånn helsefreak som trener, spiser og sover som en toppidrettsutøver? Går alt på automatikk nå?


Det har skjedd mye i det siste, eller, det har skjedd møe, som vi sier i Grimstad. Her følger en liten oppdatering, ikke i kronologisk rekkefølge, men i den rekkefølgen jeg selv ønsker, vet du hvorfor? Jo, fordi jeg er sjefen, akkurat som Hans.

Trening:
Treningen går greit, for tiden går det i ca 5 økter i uka. Ja, fem. Noen ganger seks, aldri fire. Det går i to fotballtreninger, det er gøy. Faktisk er det så gøy som det ikke har vært på lenge! Jeg hadde en gang en trener som prøvde å motivere meg til å bli litt lettere, da sa han følgende "Du Ørjan, Maradona er verdens beste fotballspiller, men selv ikke han kan spille fotball om han ser ut som en gris..." Vondt, men sant, selv om jeg tror Maradona er uenig. Nå ser jeg ikke lenger ut som en gris, da må det i så tilfelle være en økologisk en. Men jo lettere jeg har blitt, jo gøyere har det blitt å spille fotball.

Ellers har jeg 1-2 styrkeøkter i uka, Vegard har introdusert et nytt opplegg, det skal gjøre at jeg ender opp som han her! Fett.

Prøver også å spille squash en gang i uka. Har blitt med i squashgruppe på facebook. Mhm!

1-2 løpeturer står også på programmet, de har også økt i lengde, nå løper jeg sjelden mindre enn 5 kilometer, neida, så joda. Det er bare sånn jeg gjør.
Changes...


Mat:
Med maten går det ganske bra, det har nok vært vanskeligere enn jeg trodde å komme tilbake til Oslo og spise kylling, gulrot og brokkoli, men for all del, jeg spiser ikke usunt, men det har nok vært litt mindre grønnsaker enn det burde vært. Men nå skal jeg skjerpe meg!

Vekta:
Vekta ligger og vaker rundt 111. Vurderer fortløpende om jeg skal ha fyrverkeri eller ikke når jeg når 110. Men du, faktisk, jeg har gått ned 14 kilo. kilogramma, kilos, elkilililos, fytti. Det er en middels stor hund!!!11!"#2!

Utenomsportslig:
Jeg har vært på tur, med Marit. Vi dro til Gøteborg. Der fant jeg matsjappe numero uno.


Jeg kjøpte meg også en ny bukse. Den var en str. mindre enn hva jeg kjøpte sist gang jeg var ute og handlet bukser. Min bukse er blå.

Vi var i Sverige, da måtte Marit ha noe gødt, ja, gødt, ikke godt, jeg sto over...


 En ekstra ting:
Jeg har brukket nesa. 


Og for å besvare det jeg åpnet innlegget med, har jeg fått nok av blogging, mediahysteri og alt maset?
Nei... ikke i det hele tatt.





2 kommentarer:

  1. Au, Falt du i dusjen og brakk nesa eller var det på fotballtreningen? God bedring - du blir fin med et lite arr, vettu;-)

    Vet du også at fett er viktig for å miste vekt? Riktig fett, det er! Og masse vann!!!
    Flink du er:-)

    SvarSlett
  2. Du e fiin! og flink til både å trene og skrive!

    SvarSlett