tirsdag 29. januar 2013

Enda et comeback?


Hæ? Er han tilbake igjen? Gjorde han ikke comeback, på bloggen, forrige gang også? Hvorfor har han på seg svart? Har han egentlig på seg svart når han trener? Jeg trodde han trente i hvitt? Nuvel, spørsmålene er mange, og svaret er litt retorisk, eller går det ann? Er det mulig å svare retorisk, kan man kun stille spørsmål retorisk?



Nei, dette er intet comeback, bare en åpning av et blogginnlegg i mangel på bedre alternativer,

Siden forrige gang har jeg avsluttet en noe ufrivillig forlengelse av eksamensperioden fra desember, det gikk bra, nok om det. Når jeg kom til Oslo etter jul slet jeg med litt hodeverk, noe som satt en brems på kickstarten jeg gjerne skulla hatt. Nå er hodeverken borte og livet er deilig, det er treningen også, ja den er det. JA, DEN ER DET.... ja, da ær da. kja do tar då. Har du noen gang merket det at når man sier noe mange ganger på rad så forsvinner til slutt meningen i det du sier? Men nei, trening er ikke deilig, det er ikke fantastisk, det er ikke livets vann, det er ikke jungelens kokosnøtt eller ørkenens oase, men det er godt, om ikke i alle ordets former, så er det godt, godt for meg.


Over ser du gutta som stilte opp på min første trening, den ene som trener, den andre som lege, heldigvis ble det bare bruk for en av dem, men han var det jo virkelig bruk for også.

Andre ting som har skjedd siden sist er at jeg har rukket å bli 26 år gammel. Dagen ble feiret med Marit på Delicatessen på Majorstua, og ja, det ble sjokoladefondant til dessert. DEN SMAKTE DRIT GODT! Altså den smakte ikke dritt, men ja, hallo, du skjønner hva jeg mener.

På mandag var jeg på fotballtrening, jeg var helt latterlig god, men det er ikke noe jeg liker å snakke om, men du må gjerne spør noen av de andre som var der! Eivind, Christian, Lars, Eirik, Magnus, Jonathan, Affy, Toffy, Peter, Gaute, Geir og Sveinung. Ønsker du nr og bostedsadresse til noen av de for å ta opp mandagens trening og mine prestasjoner der, er det bare å ta kontakt.

På tirsdag var jeg ute på en løpetur, var ikke du det? Rakk du det ikke? Dårlig tid? Mye å gjøre på jobben? Frykt ikke, du kan bli med meg! Til neste gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar