tirsdag 8. januar 2013

Guess Who's Back?

Ååååkei, først og fremst - beklager. Det har vært eksamenstid og jeg har gått i hi. Nå er jeg tilbake i Oslo og treningen er fremdeles på gli. Jeg hadde et håp om å holde bloggingen i gang på si, og jeg håper det ikke har vært helt "empty without me".....


Jeg tenkte jeg kunne starte med å fortelle dere litt om jula som har vært. Jeg har spist, sånn noenlunde, dette:
  • 1,5 kilo med ribbe
  • 0.5 kilo med noe slags form for medister
  • 0.5 kilo pinnekjøtt
  • ca 10 liter julebrus
  • 30 kokosmakroner 
  • 1 liter brunsaus
  • 2 kilo med grøt
  • 30 kokte egg
  • 3 loff(er?)
  • og mye mye mer...
Jeg dro hjem til Grimstad den 12 eller 13. desember og trente ganske bra frem til 22. desember. Etter det hadde jeg fullstendig treningsfri i en uke. Den 22. veide jeg 112.6 kilo, i dag veier jeg 114.6 kilo. Altså gikk jeg opp to kilo i jula. Det lever jeg godt med. 


Jeg har jo sagt at dette er noe av det som gjør mest vondt, jeg vil gjøre alt for min Marit, ja, jeg vil gå 500 miles, ja til og med 1000 miles for min Marit, men i den formen jeg var, og på en måte er, er det umulig. Men det umulige er ikke umulig, for her kommer jeg, den umulige, og jeg skal gjøre det utrolige!(?) Ble ikke det riktig, Sigvart?

Hvilke forventninger har jeg for året som kommer?
La meg sitere min gode venn og personlige trener, Vegard Holm.
"2013 skal bli oksygenopptakets år, det er svettens år, det er de lange sykkelturenes år, det er smidighetens år, det er intervallenes år, det er året der Friggfeltet døpes om til "Kronheims rektangel" og året der Nordmarka blir kjent som "Kronmarka"."
2013 er der jeg skal gifte meg og være i min beste form på mange herrens år. 2013 er året.

2013 er året hvor denne sangen skal gni seg inn i hjernebarken min.  Det er året hvor jeg skal danke ut Linni fra topp ti lista på Blogger.no. Det er året der jeg skal si riktig navn ved alteret og året der jeg... 

Nok nå, nå setter vi heller i gang. Håper du blir med på kjøret, henger deg på en treningsøkt eller ti, legger igjen en kommentar på bloggen eller gir meg en klem når du treffer meg.

Nu Kör Vi!!!!!!!!



1 kommentar:

  1. Et blogginnlegg som definitivt fortjener sin plass i verdenslitteraturen! Gleder meg til å se deg i kjellern!

    SvarSlett