mandag 22. april 2013

Oooops...

Dette har vel egentlig blitt en ganske positiv blogg. Gode opplevelser nedtegnet av en gladfis fra sørlandet. Livet som slanker - en solskinnshistorie fra A til Å. Mannen, myten og legenden om de 125 kiloene...

Men noe har skjedd, jeg vet ikke helt hva eller hvordan det har skjedd, men altså..


Altså, for all del, jeg ligger nå mellom 107 og 106 kilo, så litt nedgang har det vært, men ikke mye. Men det er heller ikke det verste. Det som er kjipest er at forrige uke er den uka jeg har følt meg tyngst på veldig lang tid. Magen har vært oppblåst, beina har vært tunge og viljen har vært på bånn.

I tillegg sto det noen damer nedi krysset på Majorstuen og delte ut is hver dag forrige uke. De sa " Ta to, for da kan du dele med en venn!"... takk.

Nå har fotballsesongen også begynt, den kan du forresten lese mer om her, og jeg har gledet meg som en unge til å spille fotball igjen, bare lettere enn før, bedre enn før.. men nei, forrige uke kunne likså godt pila pekt på 150 kilo, sånn føltes det uansett.

Nei, noe må gjøres. Kanskje må det blogges mer, kanskje må jeg snakke mer om det. Kanskje burde jeg spise mindre is, nå er det i hvert fall nok. Kiloene skal vekk, nå er det tid for avskjed.



Til slutt nå kommer en oppfordring, hjelp meg nå på slutten. Ta meg med på joggetur, bli med for å spille squash, ikke kom til Gørbitz gate med 4 dobble cheezeburgere og en liten cola. Gjør heller som Espen, og send meg en melding med litt god gammeldags kjeft når det har gått en måned siden sist innlegg på bloggen!

Jeg snakker om å leve, jeg snakker om å gi, jeg snakker om å elske, jeg snakker om synge.. Ja, dere skjønner hva jeg mener. Dette klarer vi, jeg klarer det, men det er så mye lettere om vi gjør det sammen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar